Aiandusmess 2016

Kallid eksponendid, külastajad ja koostööpartnerid. Rõõm on tõdeda, et kolme päeva jooksul külastas messi ligikaudu 25 000 inimest. Suur tänu kõikidele osalejatele ja kohtumiseni järgmisel aastal!

Mess sai palju meediakajastust ja jagan meeleldi teiega pilte, mis jäid silma nii profi – kui hobifotograafidele.

Fotograaf Erlend Štaub
Galerii 1 Galerii 2 Galerii 3

Naistesaade messil (saadet näete 30.04, TV3 kl.11.30 – 12.00)

Postimees
Vaata siit

Messiajakiri Interjöör
Vaata siit

Miks osaleda messil

Mess on parim kanal oma sõnumi edastamiseks ning vahetu ja hea müügitöö abil võimalikult paljude uute klientide leidmiseks.

Otsekontakt on kõige kindlam tee oma klientuuri suurendamiseks ja kinnistamiseks.

Võimalus saada tagasisidet toodete/teenuste kohta ja võrrelda neid oma konkurentidega.

Üle 25 tuhande külastaja ja Eesti oluliste meediakanalite tähelepanu.

Mess on unikaalne ja tegus meediakanal, mille kaudu reklaam ja info jõuavad otse ja vahetult soovitud sihtrühmadeni!

Messi temaatika

● haljastus ja heakorrastus ● maastikuarhitektuur ● aiakujundus ja-planeerimine ● puu- ja köögiviljakasvatus ● maitsetaimed koduaias ●  iluaiandus – hekid, murud, lilled ja dekoratiivtaimed ● lilleseaded ● seemned, sibulad  ja istikud ● lõike -ja potililled ● istutustarvikud ● mahepõllundus ● muld, turvas, muru ● taimekaitsevahendid ja väetised ● kompostimine ● aiasaaduste töötlemine ja säilitamine ● aiatööriistad ja -masinad ● pakke- ja kattematerjalid, kasvuhooned ● aiamööbel, -valgustid, -keraamika, punutised ● haljastusprojektid ● ravimtaimed ja loodustooted ● mesindussaadused ● aiandusalane teadus- ja koolitustegevus